23 okt. 2011

Hej o hå

Tänkte slänga in en liten update. Jag hinner inte blogga så mycket längre, det är helt enkelt alldeles för mycket att göra i skolan.

Stress.

Varför? Jo..

Skolan: blus-projekt, mönsterkonstruktion, stresshantering (!?) och alldeles för mycket läxor. ( dessutom får vi tillbaka byxorna i dagarna med tillhörande feedback.)

Helgen som varit: jobb, mys och alldeles nyligen balett ( leionen, franzen, zappala) där jag personligen gillade leionen's del bäst.

Helgen som kommer: inflyttnings/halloweenfest i nossebro, dricka vin med fina tjejer i lidköping och ja jag kommer säkerligen vara tvungen att sitta med nån (j-la) mönsterläxa på söndag trots bakfyllerus.

Rätt bra ändå.

Okej då vet ni.
Over and out!



Jag, nu. Egentligen mycket mycket gladare men jag vill inte skämma ut mig mer än nödvändigt här på tåget. ;)

Location:Tåget mellan gbg o thn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar