30 sep. 2011

snörvel

Jag tänkte bara meddela att ja lever, om än knappt. JAG HAR BLIVIT SJUK! Va hände där lixom.. jag hade ju sagt till min kropp att "neeheedu SJUK de kommer du inte bli , även fast alla runt omkring dig snorar och nyser."

Självklart struntade min kropp blankt i det och igår låg jag hemma o sov hela dagen. Hade behövt göra detsamma idag tror jag men Icke. Fredagar = mönsterkonstruktion och missar man det är man lite körd sen. Upp med tuppen och åka till skolan.

Förövrigt håller jag på att få panik över de här med glasögon. HUR SVÅRT SKA DET BEHÖVA VARA!?
Tagit hem två par i två omgångar nu. Inga e riktigt riktigt bra och jag tänker inte pröjsa närmare 3000 spänn för något som inte är ren o skär perfektion.

Jag kan däremot tänka mig att betala lite över tusingen för ett par som är nästan perfekta - så nu har jag skickat efter hela 6(!) par via nätet för att prova o se. *fingers crossed*

happ, hepp.. inget foto idag.. Jag är faktiskt sjuk.
Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar