13 sep. 2011

Gör om, gör rätt!

Jag trodde i mitt stilla sinne, kanske pga folkhögskolelunket innan, att jag skulle ha liite dötid i skolan och att jag då skulle kunna sticka.

Ehm, nej.

Barnsockorna jag påbörja innan skolstart har med andra ord blivit liggande och när jag nu tänkte göra klart socka 2 hade jag inte den blekaste var i mönstret jag befann mig.

Vad göra?

Titta på socka 1.

Besluta mig för att den faktiskt inte är nåt vidare bra- på nåt sätt.

Skönt! Nu kan ja slänga de projektet i papperskorgen och fokusera på roligare grejer. Har ju en kofta som helst ska bli färdig innan det är sommar igen. ;)




Nu ser den kanske fin ut på bilderna med modellen e hemskt tokig. Din bebis får få något annat helene :)

Nu: true blood säsongsavslutning , säsong 4. Jippijej.

Pusshej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar